Öngyilkosság

Ez egy régi sztorim, szóval nézzétek el, ha a fogalmazása nem megfelelő és a helyesírása se a legjobb❤

(Figyelmeztetés: öngyilkossági kisérlet bla,bla,bla, aki nem birja ne olvassa meg minden)

~Betty szemszöge~
Egyedül vagyok.(...és egyedül is maradok, mert szerelmed ked...jó befejezem ez egy szomorú sztori!😂)
Az apám börtönben van, Polly a "farmnak" nevezett szektánál van, aminek a vezetőjéhez hozzá megy az anyám, Archie el van foglalva a boxolós karierjével, Veronicának családi problémái vannak, Jugheadet meg jobban érdekli a G&G.
Nem tudom ezt tovább elviselni. Az egyedül lét fölemészt. Az én időmnek itt vége. Bementem a fürdőszobába és kezebe vettem a gyógyszereimet. Még mielőtt bevettem volna őket, írtam egy levelet mindenkinek aki számított. (Jó ez flegma volt😂)

Kedves Anya és Poll,s!
Nagyon szeretlek titeket és tudatni szeretném veletek, hogy ez nem a ti hibátok, egyszerűen csak egyedül voltam  és már nem éreztem magam jól itt. Kívánom nektek, hogy legyetek boldogok, az ikrek is legyenek egészségesek és boldogok és ha lehetséges, soha ne feljtsetek el!

-Betty<3

Archie
Archie, te mindig is a legjobb barátom voltál négy éves korunk óta. Magyon szeretlek és ezt soha ne felejtsd el. Neked is el mondom, hogy nem a te hibád, hogy ez történt, ennek meg kellet történnie. Maradj mindig Veronicával, mert ha nem, levágja a szellemem a nyakadat! Pusza!
-Betty💛

(She put my name a yellow heart...nem tudom mi bajom van a dalokkal😂)

Veronica
Vee, naggyon szeretlek és nem a te hibád, hogy ezt teszem. Te vagy a legjobb barátnőm, a Vee a Bee-m hez az az ember, akivel bármit meg tudok beszélni és feltétel nélkül megbízok. Mindig ott voltál velem amikor kellet és ezért nagyon hálás vagyok. Mindig is szeretni foglak, ne felejts el!
-Bee💜

Cheryl
Cher, te vagy a legjobb unoka tesó, amit egy ember kívánhat. Ki álsz mellettem ha kell, amiért nagyon hálás vagyok. Nagyon szeretlek és tudnod kell, hogy ami történik, az nem miattad van!
-Betty❤

Juggie
Juggie, te vagy az életem szerelme, a lekitársam és naggyon örülök, hogy beléd szerettem és viszont szeretsz. Sajnos nem érzetem magam jól mostanába és mindenki el volt foglalva, ezért magamba temettem a problémáimat. Nem miattad van az ami történt és mindennél és mindenkinél jobban szeretlek. Te vagy az én Rómeóm és ez örökre így is marad.
-Betts, a te Júliád💖-

Miután megírtam mindenki levelét, könnyek között bevettem a pirulákat és a sötétség elnyomott...

~Polly szemszöge~
Ma haza mentem, az ikreket rá akartam bízni Bettyre, mert én elmegyek bulizni és neki tuti nincs semmi jobb dolga. Mikor beértem az ajtón, ordítottam Betty nevét, de nem kaptam választ. Felmentem a szobájába, nem találtam ott. Megnéztem a fürdőszobát is, ami zárva volt, szóval bekopogtam.
-Betty ott vagy?-kérdeztem, de nem kaptam választ. Rögtön elkezdtem aggódni, szóval elővettem a kulcsot és kinyitottam az ajtót. Amit ott láttam az felül múlt mindent. A hugom eszméletlenül fekszik a földön egy üres gyógyszeres dobozzal. Vacilálás nélkűl hívtam a mentőt, ami pár percen belűl meg is érkezett. Mikor elvitték felhívtam Veronicát, mivel csak az ő száma van meg a barátai közül, aki mondta, hogy szól a többieknek és jönnek a korházba.

~Jughead szemszöge~
Éppen a bunkerben játszunk a többiekkel, mikor Veronica jött le.
-srácok mindannyiótoknak jönni kell. Most!-mondta aggódó arcal, de nem nagyon szenteltünk neki figyelmet.
-nem érünk rá Veronica...-mondtam.
-Bettyről van szó.-mondta és ekkor felnéztem.
-Mi.történt.vele?-kérdeztem követelően, neki meg megtelt a szeme könnyel. Ez rossz jel.
-öngyilkos próbált lenni, most vitték be a korházba.-mondta én meg ott voltam, hogy nem kapok levegőt. Betty öngyilkos próbált lenni? Miért? Hát persze, elhanyagoltuk és semmit se törődtünk vele. Most azonnal indulnom kell.

Mindenkinél hamarabb pattantam a motoromra és valószínűleg a szabályokat megsértve de villám gyorsan oda értem a korházhoz. Ott berohantam az ajtón és láttam, hogy Polly éppen egy doktorral beszél, a kezében egy pár levéllel

~Betty szemszöge~
Mikor felébredtem fehéret láttam. Mond, hogy meghaltam kérlek! De amikor körül néztem, felfogtam, hogy egy korházi szobában vagyok. Jej de klassz...túl éltem! Volt bennem pár cső, ami szerintem a dehidratáltsák, meg a koplalásom miatt van amit műveltem az előző hetekben, plussz a sok gyógyszer miatt. Kis idő múlva bejött egy orvos is.
-Ms.Cooper! Örülök, hogy felébredt! Hogy van?-kérdezi a doktor.
-jól, azt hiszem.-mondom.
-ez remek! Holnap már kimehet a kórházból és már most fogathat látogatókat. Be is hívom az embereket akik rád várnak.-mondta és Jug,Cheryl,Vee,Poll és Arch mind bejöttek az ajtón.
-olvastuk a leveleket Bee!-mondta Vee
-örülök, hogy nem sikerült az öngyilkossági kisérleted Kuz-mondta Cher.
-soha.többé.ne.csinálj.ilyet.babe.-mondta Jug könnyekkel. Soha nem láttam őt még sírni. Tényleg ennyire megijesztette a gondolat, hogy elhagyom?
-nyugi srácok. Nem fog újra megtörténni és bocsi, hogy megijesztettelek titeket.-mondtam Jug kezét simogatva.
-ígérd meg, hogy soha nem csinálsz ilyet!-mondta Poll.
-megígérem.-mondtam és váltottunk egy csoportos ölelést.


-pár nap múlva-
Miután Bettyt kiengedték a kórházból elmondod mindent a többieknek akik megigérték, hogy nem fogják elhanyagolni többet. Minden vissza állt a régi kerég vágásba és Bettynek már alig van szabad napja.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések