Body

~Body by Jorsdan Suaste~

Ez egy kicsit megrázó rész lehet egyeseknek, szóval aki nem érzi kényelmesnek magát ebben az egész témát nyugodtan kihagyhatja ezt a részt.

~Betty szemszöge~
Én több vagyok...

Én több vagyok...

Én több vagyok...

Mondogattam magamnak, próbálva nem elginvén a szavakat amiket minden map a fejemhez vágnak. Ribanc, dagadt, ronda, s még sorolhatnám. Az fáj a legjobban az egészben, hogy igazuk van.

"Hagy lássam a testeted, vedd le a sminked és a ruhád!"

Írta a szekrényemben talált üzenet. Szinte már heti pontossággal jönnek ezek, s mindig ugyan azzal kapcsolatban.

"Bíz bennem, egyszerűen miért nem bízol bennem? Te vagy ez egyetlen szépség, mutass többet!"

Az üzenetek küldője névtelen, sosem sikerült elkapnom, vagy kiderítenem ki küldi ezeket.
Olyan szomorú azt látni, hogy a legtöbb fiúnak csak a testük miatt kellenek a lányok.

Hál' az istennek hogy "csak" a legtöbbnek és vannak kivételek. Annyiban szerencsém van, hogy Jughead a kivételek közé tartozik.

Te nem olyan vagy mint a többi, oh a böröd arany. Had mutassam meg az egész átkozott világnak.

10 évesen: üzenetek

12 évesen: bántalmazott

14 évesen: megerőszakolt

18 évesen: jönnek az üzenetek, az ördögi kör újra kezdődik.

Egy vagy a Billióból, az egyetlen dolog amit nem veszel észre az a kis tapasz a szádon.

Láthatatlan tapasz. Nem szólhatok se anyának, se a barátaimnak, se jugheadnek, se senki másnak, mivel nincs mivel bizonyítanom. A leveleket mind kidobom s az írója is ügyel arra, hogy nyomtalan maradjon a környezetében és csak bennem hagyjon sebet.

-Én több vagyok mint a testem, összepakolhatod a dolgaid és mehetsz!- Mondtam idegesen becsapva a szekrényem egy újabb levél felolvasása után. "Több vagyok mint a testem, nem birtokolsz semmit, egyáltalán semmit." Tartottam észben, nehogy a végén az örületbe kerüljek. Olyan mintha egy csatát vívnák a fejembe az ismeretlen íróval.

"Nem egy játék vagyok akivel játszanak. Nem csak egy pillantás hogy láss és az agyam is ér valamit, aranyban mérik."

Raktam be a szekrényembe az üzenetet kis meglepetésnek a következő látogatásánál az emberünknek.

Én nem vagyok egy a sok közül, tudom hogy többet érek mint te valha is tudni fogod.

Írtam a naplóba is a sorokat. Az hogy a naplómba is írok errl olyan érzést keltett bennem, mintha mindenhol még itt is meg kéne magam védenem, de aztán rájöttem, hogy ez nem így van, s segített leadni a terhet a válamról.

Érints meg, csak érezni akarsz engem, csak meg akarsz osztani, nem érdekel téged egyáltalán...

Bízzak benned, miért nem csak bízok benned? Csak használni akarsz engem, mostmár tudom...

Több vagyok mint a testem, soha nem fogsz megkapni, el is mehetsz...

Több vagyok...

Több vagyok...

Több vagyok...

|  E N D|
Saját fordítás volt, bocsi ha rosszúl csináltam.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések